Ons 28 År 1 Misstaget

Jag började som ett misstag på en folkhögskola. Min far med familj flyttade uppåt landet och min mor blev utslängd hemifrån. På den tiden var det väldigt fult att vara gravid utan att vara gift. Det lilla jag har fått berättat för mej är att morsan fick bo på något hem för ensamstående mammor. Misstänker att det var väldigt skambelagt...
Mormor var rasande och ägnade äldsta systern all uppmärksamhet. Hon hade ju gjort ett klokt val och hittat en man med "fiiin" titel. Morsan var inte värd ett skit, såklart !
Så redan där uppstod konflikter som gav sår som fortfarande inte läkt.

Morsan fick jobb som kennelflicka och fick släpa med mej. Tydligen har jag spenderat min första tid i en valplåda med taxar. Så där har vi förklaringen på obotligt hundintresse samt mina berömda taxben !


Kommentarer
Postat av: Anton

Läste din kommentar i min blogg och vill bara säga att om de inte räcker emd att skriva av sig allt jobbigt så får du mer än gärna skriva till mig genom min blogg om du vill ha någon att prata med, sitetr rätt ofta framför datorn. Det förflutna är passerat och går inte göra något åt, framtiden kommer nu och nu och nu och den är möjlig att förrändra bara man tror och kämpar och inte fokuserar på vad man är dplig och skrämd från utan vad man är bra på och de som gjort en starkare. Ses!

2009-01-29 @ 23:03:18
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0