Jobb

Pratade med M idag och bad honom sprida ut att jag ska börja massera igen. Han lovade att göra så och passade på att boka tid själv !

Bara att be till dom högre att händerna håller denna gången. Sist slutade ju med 7 cortison i fingrarna...

Men nu gäller det bara att få ihop till räkningarna. Känner redan hur fogden nafsar mej i hälarna...

En sak är jag i alla fall säker på. Jag ska dö här. Sen har jag inte sagt när...Får jag bestämma själv så är jag närmare 90 och vet inte var jag har arslet ens.
Men eftersom det här jävla samhället/systemet inte tar hand om sina medborgare så vet man aldrig.
Har verkligen förstått hur lätt det är att sluta som uteliggare utan att man behöver ha nåt missbruksproblem.

Så ni där ute, ta det lugnt, spara kroppen, håll samma snigeltempo som dom gör på vårdcentralerna t.ex. Gå sakta, prata långsamt och skit i hälften av vad ni skulle gjort.
Gör inte samma misstag som mej. Var inte ambitiösa, jobba aldrig över, försök inte klara allt själv. Gå på soc om pengarna inte räcker.

Och för guds skull...bli aldrig sjuka !

Kommentarer
Postat av: cecilia

Kvinna med insikt



och handy i fingrarna



när ska vi gifta oss ;-)



underbart att läsa

ska ta mig till dina ord

strunta i den dassiga frisyren

den röda finnen på kinden

dammråttan under sängen

och bara njuta fredag



gott

2009-01-30 @ 07:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0